Snapchat Hesabınızı Kapatmak İçin 4 Geçerli Sebep

3

Sosyal medya bağımlılığı günümüzün en büyük problemlerinden. Bu bağımlılık bazen aslında çok saçma olan davranışların normalmiş gibi görünmesine sebep olabiliyor. Bunun olma ihtimalinin en yüksek olduğu sosyal medya uygulamalarından biri de Snapchat.

Çünkü işin içinde fotoğraflar olunca yapacağınız tek bir yanlış yüzlerce kişiye rezil olmanıza sebep olabilir. Ya da sadece tek bir kişiye rezil olup kendinizi çok kötü hissetmenize de yol açabilir. Eğer yavaş yavaş kontrolü kaybettiğinizi düşünüyorsanız ve Snapchat hesabınızı kapatmak için sizi tatmin edecek nedenler arıyorsanız doğru yerdesiniz.

Snapchat hesabınızı neden mi kapatmalısınız? Çünkü;

1- Çok güzel fotoğraflarınızın olduğu söylenemez.

Bu durum kesinlikle sizinle ilgili değil ve herkeste oluyor. Olay selfie üzerine kurulu, yani o telefonu suratınızdan çok da uzaklaştıramazsınız. Ekranda çıkan iri gözenekler ve ilginç surat tüylerinden bahsediyorum. Tamam, filtreler var ama nereye kadar… Bu estetik kaygıları da bir yana bıraksak bolca “ördek surat” pozlarına maruz kalabilirsiniz. Bunun dışında suratınızı şekilden şekle sokmanın da çok iyi bir fikir olduğu söylenemez.

2- Saçma fotoğraflarınız başka insanların galerisinde dalga konusu olarak yer alabilir.

Snapchat kullanıyorsanız ekran görüntüsü almayacaksınız, kural budur. Zaten en başlarda bu kadar hızlı gelişmesi ve yayılmasındaki etken de ekran görüntüsü alındığında karşı taraftakine bildirilmesiydi. Peki, bu tamamen gönül rahatlığıyla görüntü atmanıza yetiyor mu? Hiç sanmıyorum. Yine de daha sonra pişman olabileceğimiz birçok resim atıyoruz buna güvenerek. O zaman neden bu riski alıyoruz?

Eğer dünyanın en rahat insanı değilseniz, alay konusu olmaktan pek haz almıyor, bunu da kaldıramıyorsanız bence Snapchat’in getireceği riskler sizi fazlasıyla gerebilir.

snapchat-filtresi

3- En ufak bir hata büyük rezilliklere yol açabilir.

Düzenli olarak Snapchat kullanıyor musunuz? O zaman yanlış kişiye, yanlış fotoğraf mutlaka atılmıştır. Atılmadıysa da yakında atılacak, merak etmeyin. Önemli olan yüz kızartıcı bir görsel olmasın, o zaman durum sıkıntılı işte.

Gönderilen görselin geriye çekilememesi elbette üzücü ama zaten olayın heyecanı biraz da oradan geliyor, Snapchat de bunu çok iyi biliyor. Size bu kadar heyecan fazlaysa, önceden de dediğimiz gibi, gereksiz risk almayın, fotoğraflarınızı sağ sola saçmayın.

4- Boşa zaman kaybı…

Eğer kibar bir sosyal medya kullanıcısıysanız, muhtemelen size gelen tüm snaplere cevap vereceksiniz. Mesajıydı görseliydi derken bunlar iyice uzayacak ve günün sonunda tahmin ettiğinizden daha çok vaktini yiyecek.

Snapchat Story bölümündeki videolar da işin cabası. Cuma ve cumartesi gecesi arabada giderken ya da dandik bir ortamda eller havaya sırasında konulan berbat videolar. Kimse saatlerce izlenecek kadar ilginç olmasa da insanlar bunu bilmiyorlar ve bir noktada sizi de kilitleyebiliyorlar. İşte Snapchat’i silerek bu sorundan da kurtulabilirsiniz. Size kalan saatler, arkadaşlarınıza kalansa daha az izlenme olur.

Hala tatmin olmadıysanız;

Biraz daha kullanmaya devam edebilirsiniz. Yakın zamanda yukarıda yazanlardan herhangi biri yüzünden başınız yandığında “Blogdede demişti” demeyin. 😀

3 YORUMLAR

  1. Snapchat’i yüklemiştim ama bir süre kullandıktan sonra sildim. Bence de çok gerekli olmayan bir şey. Ergen bireylerin eğlencesi diyebilirim. İnsanların daha yararlı işlerle uğraşması taraftarıyım. Bence güzel bir konuya değinmişsiniz. Sizi tebrik ederim.

Bir Yorum Bırak